מערכת CRM בענן עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMB)

מערכת CRM בענן עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMB)

לפני שנצלול מהוא  CRM מבוסס ענן , הרשה לנו להסביר מהי תוכנת CRM תחילה

CRM (ניהול קשרי לקוחות) הוא buzzword אמיתי של עולם העסקים של היום: כולם מדברים על CRM, כמעט כולם יודעים שהם יכולים להפיק תועלת משמעותית ממנו, אך רק מעטים יודעים איזה פתרון הכי מתאים למודל העסקי שלהם.

זה לא משנה אם החברה שלך מעסיקה מעל 100 אנשים או רק קומץ – היום אתה כבר מבין כי הטכנולוגיה החדשה בשם CRM היא כלי שהולך לעזור לך ליצור קשרים קרובים יותר עם הלקוחות שלך, לספק שירות לקוחות מקצועי, למכור יותר ולהגדיל את העסק שלך עוד יותר.

בעוד עסקים גדולים פתוחים יותר בהקשבה על ההוצאות על תוכנה מודרנית, עסקים קטנים בדרך כלל מודאגים יותר באשר לאן הולך הכסף שהם משקיעים. ובצדק.

עסקים קטנים, ככלל, הם פשוטים מאוד כשמדובר בשיקולים  שבבחירת תוכנה: זה צריך להיות זול, זה אמור להיות מסוגל לעזור להם ממש כאן ועכשיו; זה לא צריך להיות מסובך; זה צריך להתמקד בהם ובצרכים עסקיים ייחודיים שלהם ; זה צריך להיות קל במונחים של פריסה ותחזוקה; וזה צריך להיות נגיש יום ולילה כלומר 24/7.

מדוע ?

מכיוון שלעסק קטן, בדרך כלל, אין בבעלות השרתים, החומרה או אנשי ה- IT שלו; אינו מסוגל להקצות  סכומי כסף גדולים לתשלום ראשון; יש פרופיל עסקי ספציפי מאוד ותהליכי מכירות מותאמים; ו, העבודה היא לא רק נעשה במשרד או על "9 עד 5" בסיס אלא יותר בסגנון של 24/7

. אז, אם אתה אחד מאותם %72 של בעלי עסקים קטנים אן בינוניים  שחושבים כי השקעה בטכנולוגיה מודרנית, כגון CRM, הולך לגרום החזר ROI גדול יותר ולעזור לך להגדיל את העסק שלך, ואז תן לי לעזור לך לנווט דרך כל מערכות ה-  CRM המוכרות למצוא פתרון CRM המתאים לך ביותר.

מהו אם כך  CRM  מבוסס ענן?

CRM המבוסס על ענן (CRM או Cloud) פירושו שתוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מתארחת בענן. תוכנת CRM המבוססת על ענן שניתנת לגישה דרך האינטרנט, וכמובן דרך מספר פלטפורמות  דבר המקל על כל המשתמשים לגשת לאותו מידע בכל עת.

וכיוון שמידע מאוחסן בענן, אתה והצוות שלך יכולים גם להציג מידע על לקוחות בדרכים באמצעות גישה לנתוני ה- CRM באמצעות ניידים או בטאבלט.

הרמת העסק שלך לרמת הענן

שירותי ה- IT ענן באופן כללי ראו לאחרונה עלייה מרשימה. מה יהיה גורל  מערכות טכנולוגיית המידע בענן בשנת 2025? אורקל ביצעה לאחרונה 10 תחזיות לגבי העתיד הזה, ושם נכתב כי: "80% מכל עומסי העבודה של הארגון (והקריטיים) יעברו לענן עד שנת 2025".

להלן 8 סיבות מדוע תוכנת CRM המבוססת על ענן צמתים היא משהו שחברות קטנות צריכות לשקול ברצינות אם הן רוצות להרחיב את העסק שלהן.

  1. התקנה ללא טרחה

חשש עמוק כי CRM מגיע עם תהליך ההתקנה מורכב כבר לא תקף. ה- CRM המודרני המבוסס על ענן הוא למעשה "IT ללא דאגות", ואתה יכול להיות ולהפעלתו בתוך זמן קצר (לא נדרש מקרה עסקי, אבל אם אתה צריך אחד אתה יכול למצוא אותו כאן). כל מה שאתה צריך הוא חיבור לאינטרנט. לאחר מכן, אתה נכנס לאינטרנט ומשתמש בו. פשוט כמו שהוא.

אתה לא צריך לשלם עבור חומרה, שרת ותחזוקה תוכנה. כמו כן, אינך צריך להיות בעל אתר IT קבוע באתר, לדאוג להתקנות מורכבות, העברת נתונים או אפילו שדרוגים – כל זה נעשה מרחוק עבורך.

  1. גישה חלקה 24/7 מכל מקום מכל פלטפורמה מחשובית

נגישות מסביב לשעון היא ללא ספק היתרון הגדול ביותר של ענן CRM.

תאר לעצמך שאתה צריך לעשות כמה דחוף, אך שינוי המשחק שיחות שיחות בזמן בדרכים, או לשלוח הצעת מכירה מתוקנת, או למצוא במהירות את מספר הטלפון של איש קשר או דואר אלקטרוני כאשר אתה מחוץ למשרד?

ענן CRM מעניק לך גישה למערכת מכל מקום – במשרד, ברכבת, בבית קפה, בבית; ועל כל מכשיר – בין אם זה שולחן עבודה, מחשב נייד, טלפון חכם או טאבלט. שוב, כל מה שאתה צריך הוא האינטרנט. עמיתים שלך ואתה יכול לגשת למסד נתונים מרכזי בכל עת, אפילו מחוץ לשעות העבודה אם יהיה צורך, אשר נוח במיוחד עבור עסקים קטנים.

על ידי תמיד להישאר מחובר למסד הנתונים המרכזי, ענן CRM נותן לך את הגמישות והחופש לעשות את מה שאתה צריך לעשות כאשר אתה צריך לעשות את זה.

  1. קלות השימוש

זה לא יכול להיות קל יותר מאשר השימוש ב- Cloud CRM. ראשית, אתה קונה חבילת תוכנה במחיר חודשי קבוע. כל שעליך לעשות הוא להתחבר עם קודי הגישה המסופקים, ולוודא שיש לך חיבור אינטרנט מהיר באופן סביר בכל עת ומכל מכשיר שאתה מעדיף לעבוד איתו . לגבי תחזוקת המערכת, היא מסופקת על ידי הספק ומלווה במגוון רחב של שירותים מקוונים בשירות עצמי.

  1. מוצר משתלם

יתרון נוסף הוא כי זה העסק שיפור המוצר בהחלט לא לשבור את הבנק שלך. ככלל, עסקים קטנים לא סביר להקצות סכומי כסף גדולים לרכישה חד פעמית, אלא מעדיפים תשלומים קטנים יותר, קבועים. זוהי סיבה נוספת מדוע פתרון ענן CRM הוא אופטימלי עבור ארגונים קטנים.

בדרך כלל Cloud CRM פועלת במודל המנוי 'תשלום לפי הזמנה', הדורש השקעה מינימאלית מראש, וכתוצאה מכך מקטין את הסיכון. כמו כן, אין עלויות נסתרות כמו רכישת חומרה או דמי רישיונות נוספים. מה שאתה משלם הוא תשלום חודשי קבוע עבור חבילת ענן CRM, אשר יכול להיות נמוך כמו 70 ש"ח לחודש למשתמש.

  1. רמות אבטחה גבוהות

דאגה רצינית מאוד עבור כל המשתמשים מבוססי אינטרנט מערכות אחסון מידע הוא, כמובן, אבטחה. כפי שמוצג בתרשים של Forrester Research להלן, הסיבה הנפוצה ביותר לעסקים נזהרים מאימוץ פתרון ענן, הידוע גם בשם תוכנה כשירות או (SAAS), הוא חששות ביטחוניים.

חברות המציעות מערכות CRM מקוון יודע את זה טוב מאוד לקחת בעיות אבטחה ברצינות רבה. בסופו של דבר – הם הם שאחראים להגן על המידע הסודי שאתה בוטח בהם.

אין זה מפתיע שרמת אבטחת המידע בחברות המספקות שירותי ענן גבוהה בהרבה מאלו שסופקו על ידי חדר IT מקומי ממוצע. ספקי ענן CRM מציעים גם מדיניות גיבוי אוטומטיות מתקדמת ויש להם תוכניות שחזור נתונים ברורות אם מתרחשת הפרה. עם זאת, משתמשים בודדים של שירותי ענן יכולים לשפר את בטיחות הנתונים שלהם באמצעות אימות דו-שלבי וסיסמאות חזקות, אשר ממלא תפקיד חשוב בהיותו תואם ל- GDPR.

  1. פעולה אמינה

אף אחד לא רוצה אפילו לדמיין אפשרות כי מערכת שאתה מסתמך על כל יום יכול לקרוס. במקרה של עסקים קטנים זה יכול להוביל המשבר הפיננסי הכולל. עם ענן CRM מצבים כאלה כמעט אף פעם לא מתרחשים, כמו כל החלקים של ענן מגובים. כלומר, לכל רכיב, למשל – שרת, יש מספר עותקים משוכפלים בענן. אז, אם משהו נכשל, זה יוחלף מיד את המערכת לא יפריעו. למעשה, מערכת CRM מבוססת אינטרנט ממשיכה להיות מבצעית 99.99% מהמקרים – שיעור אמין מספיק אפילו עבור העסקים החשדניים ביותר של, אתה לא חושב?

  1. פוטנציאל גמיש וגדילה עם גדילה טבעית של העסק

מה יכול להיות טוב יותר מאשר בעלות על מוצר זה מותאם לצרכים שלך?

כאשר אימוץ מערכות CRM, עסקים קטנים עשויים להתחיל רק עם התכונות שיכולות לעזור להם בעבודה הנוכחית שלהם, כי הם רלוונטיים לצרכים הייחודיים שלהם.

עם זאת, ככל שהחברה שלך גדלה, אתה יכול להחליט שאתה צריך, למשל, קיבולת יותר, תכונות חדשות או מודולים מתקדמים יותר. במקרה זה, CRM בענן יכול להיות מעודכן באופן מיידי כדי לספק את הצרכים החדשים שלך. ואתה לא צריך לחכות עד תוכנית חדשה נכתבה למטרה זו. גדול, טוב יותר ויותר CRM חדשני יכול להיות מסופק לך ישר.

  1. תאימות משופרת

מוצרים עצמאיים יש סיכוי קטן להצלחה בעולם ה- IT של היום הדורש גמישות של אינטגרציה. במיוחד בסביבה עסקית קטנה, חילופי מידע בין טכנולוגיות זמינות הוא החשוב ביותר.

למה שמישהו ישקיע בתוכנה שלא תוכל לפתוח את המסמכים שלך, לשמור את אנשי הקשר שלך או להיות מסוגל לשלב את מערכת הדואר האלקטרוני שבה אתה משתמש? זו הסיבה תאימות עם מוצרים ושירותים אחרים הוא המפתח להבטחת אריכות ימים של CRM ויעילות.

ענן CRM ניתן לשלב בקלות עם יישומים או תוכנות אחרות, כגון לקוחות דואר אלקטרוני ומוצרי Office (Word, Excel, PowerPoint, וכו '). תאימות זו הופכת את ה- CRM המבוסס על ענן לצבע מתאים יותר עבור עסקים קטנים.


מאמרים מומלצים

קומקס לעסקים – תוכנת ERP בענן לעסקים קטנים ובינוניים מתחום ה Retail וה wholesale

בואו נאמר שאתם עסק ישראלי בתחום הקמעונאות ו/או הסיטונאות והכניסה של חברת אמזון לשוק הישראלי

מה זה ERP PSA

מה זה ERP PSA (אוטומציה של מתן שירותים מקצועיים)  על ענן? ארגונים המתמחים במתן שירותים

היתרונות והחסרונות של המעבר למערכות טכנולוגיית המידע המבוססות על Cloud בשיטת SaaS

למה צריך SMB לשקול לחבק טכנולוגיות ענן ? לפני נצלול  אל המאמר בואו הראשון לקבוע