עסקים קטנים ובינוניים (SMB)

עסקים קטנים ובינוניים (SMB)

מה הכי טוב לרוב העסקים הקטנים עד בינוניים?

 

עסקים קטנים ובינוניים ( SMB ) נמצאים ברדיפה מתמדת אחרי ייעול התהליכים העסקיים שלהם ופישוט ניהול העסק שלהם . 

זה יכול לסייע להם להשגת יתרון תחרותי מול המתחרים שלהם להורדת העליות , לחיסכון בזמן (זמן זה כסף) ,והגדל, הרווחיות של העסק שלהם.

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מבקשים לעקוב אחר משאבים שונים  של העסק שלהם כגון : חומרי גלם, מזומנים , קיבולות ייצור וכמו כן אחר מצב ההזמנות והמשכורות כדי להבטיח העסק פועל בצורה יעילה . 

זה קריטי לעסק לבצע הערכות ותחזיות ריאליות שמבוססות על נתונים נכונים אמיתיים הזמן אמת כדי להביא ותוצאות ותוצרים מהפעילות שלהם.

המנהלים בעסק חייבים להבטיח שישנו תיאום וזרימת תקשורת של הנתונים בין המחלקות השונות בעסק כגון : 

ייצור , מכירות ,רכש וכמו גם בין בעלי עניין עסקיים אחרים חיצוניים ופנימיים כאחד.

עסקים קטנים ובינוניים ( SMB ) חייבים להבטיח לעצמם שעסקי הליבה שלהם ומערכות המחשוב שלהם משולבים בצורה מושלמת ורצים בצורה חלקה . 

בעלי עסקים רואים בזה יתרון מוחץ וכן תוכנת ה ERP/CRM חייבת לסייע למחשב לייעל את כל התהליכים העסקיים שלהם.

תכנון משאבים ארגוניים (ERP/CRM ) לעסקים קטנים ובינוניים (SMB )  מספק תצוגה משולבת ומתמשכת של תהליכים עסקיים מרכזיים באמצעות מסד נתונים משותף לניהול כל פן ותהליך עסקי של העסק הקטן.

מערכות ERP מבצעות מעקב אחר משאבים עסקיים כגון מזומנים, חומרי גלם, כושר הייצור ואת המצב של התחייבויות עסקיות: 

הזמנות, הזמנות רכש שכר. היישומים המרכיבים את המערכת לשתף נתונים במחלקות שונות כגון ייצור, רכש, מכירות, חשבונאות המספקים את הנתונים המעודכנים לעכשיו.

ERP מקלה על זרימת המידע בין כל הפונקציות העסקיות ומנהלת קשרים לבעלי עניין חיצוניים. 

תמיכה בתחומים פונקציונליים על ידי מערכות ERP כוללים פיננסים & חשבונאות 'חשבונאות, ניהול פרויקטים וניהול קשרי לקוחות (CRM ).

  • רכיב ניהול פיננסי : תוכנית ה- ERP מסייע למפעלים קטנים ובינוניים לנהל את יבוא ההון יצוא, מבצעת חשבונאות רגיל & כספים עסקאות כמו הוצאות, ספר חשבונות ראשי, מאזן, פיוס הבנק, תשלומים וניהול מס. הוא מייצר דוחות כספיים ודוחות של יחידות ומחלקות עסקיות שונות.
  •  CRM (ניהול קשרי לקוחות): רכיב CRM כדי לסייע לעסקים קטנים ובינוניים נועד לשפר את שירות הלקוחות. לנהל מוביל, הזדמנויות ומעקב אחר טיפול בבעיות הלקוח. 
  • תוכנית ה- ERP מציעה פרופיל כולל של לקוחות עסקיים באמצעות איחוד נתונים, כולל נתונים מפעילויות המדיה החברתית, רכישות היסטוריות ועתידיות , אינטראקציות עם נציגי תמיכה, בין היתר. CRM משולב עם רכיב מכירות כדי לייצר את שיחות המשוב עם הלקוחות.
  • מכירות ושיווק: מכירות ושיווק בחבילת ERP מטפלת בבקרה ובשליטה על תהליך המכירות, לדוגמה, הצעות מחיר, פניות, הזמנות וחשבוניות. 
  •  רכיב המכירות מתקדם יותר , הוא יכול להציע התחשבות בחוקי מיסוי ואת המעקב אחר המשלוחים. זה עובד יחד כדי להאיץ את מחזור המכירות ולהביא רווחים נוספים לחברה.
  • HRM (ניהול משאבי אנוש): כלי HRM, כגון דיווח שעות , וביצוע שעות בפועל, מסד הנתונים של רשומות העובדים, פרופילי העבודה ומטריצת המיומנויות. זה עשוי לכלול גם מערכת שכר ביקורת ביצועים. חבילת תלושי שכר משולבת עם כלי ניהול פיננסי כדי לסייע בניהול שכר, החזרים, הוצאות נסיעה. חלקם גם כוללים גם תכונה של LMS (מערכת ניהול למידה).
  • ייצור: עוזר להפוך את הייצור יעיל בתחומים ספציפיים, כגון מקורות חומרי הגלם , תכנון המוצר, הייצור היומי וניטור וחיזוי המוצר. זה כולל גם את עצי המוצר (BOM ) של החומר, בקרת רצפת הרצפה, תכנון  לוח מועדי הזמנים הייצור , מכירות ותוכנית ההפצה. זה משולב עם מודול המלאי ,תכנון המלאי ופיקוח על הייצור.
  • מלאי: המלאי הידוע גם כרכיב ניהול חומרים ומסייע למדוד את רמות המלאי, לבצע את חידוש המלאי ולעזור ביעדי מלאי אחרים. הוא משתמש במספרים הסידוריים , ברקודים , RFID , של המוצרים כדי לעקוב אחר פריטים בארגון. הוא משולב עם רכיב הרכש.
  • רכש: עוזר עם התהליכים העסקיים הכרוכים ברכש של חומרי גלם כולל רישומים הספק, הזמנות רכש, קבלת טוב הערות, עדכוני מלאי , הצעות מחיר בקשות רכש וניתוח. הוא חייב להשתלב היטב עם רכיבי SCM ו / או מלאי.
  • התאמה אישית (קסטומיזציה) :על ה ERP להתאים את עבור תהליכי העבודה הקריטיים בארגון המחלקות השונות על מנת לבצע התאמה שכזו ישנם כלים להתאמה אישית, לוחות המחוונים ( KPI ) וכן התהליכים העיסקיים מותאמים על מנת לאפשר ליחידות ומחלקות עסקיות  להגדיר את המטרות הספציפיות שלהם ולהגדיר את ה- ERP על פי הפרמטרים שלהם.
  • דיווח ומרכזי מידע (BI – Business Intelligence): בינה עסקית, מסייעת ליצור דוחות כספיים המתאימים ליחידות עסקיות מסוימות , ERP מאפשרת ביצוע שאילתות מהמערכת ומסננים חכמים ביחד עם נתונים בזמן אמת,על הדוחות להתאים את לצרכים העסקיים המתפתחים אי פעם ושינויים.
  • יש להם לוח המחוונים הסטנדרטי שיכול ללוש את נתונים בהשוואה לפי פרמטרים של זמן ונתוני פריטים סניפים וכו' בהתאמה לפי המשתמש, תפקידים ורמות המחלקה, הצגת KPIs עם קישורים נגררים .
  • אינטגרציה: ERP לעבוד עם כל היישומים העסקיים הקיימים בצורה חלקה. הוא מאפשר למשתמש לשלב את המערכת למערכת כי הוא ERP הקיים CRM או HRMS, ולמודול השכר על מנת לקיים זאת על ה- ERP לאפשר יכולות של העברת קבצים , ייצוא או ייבוא של קבצי : PDF   DOC, JPG, CSV ועוד מול ערכות אחרות וגם מול אפליקציות שונות כגון מיילים WhatsApp  וכו' .
  • התאמה לתעשיות שונות : מערכת ERP בחייבת לכלול תכונות ספציפיות בתעשייה כגון קמעונאות, הממשלה, בריאות ללא מטרות רווח ועוד.

לסיכום : ארגונים קטנים ובינוניים (SMB), צריכים למחשב את הפעילות העסקית שלהם עם ה- ERP עבור עסקים קטנים ובינוניים כדי לסייע בהפחתת עלותם וחסרונותיהם בעבודה, וכדי לקדם את הפרודוקטיביות של הארגון שלהם.a

איך להיות מסודר בעסק?

מבחינת הרישום ואם מדובר במלאי שלא יילך שום דבר לאיבוד.

איך אני מנהל את העובדים נכון?

חשוב שכל עובד יירשם במערכת של העסק בצורה פשוטה וקלה שאם נדרשים לערוך שינויים בעח האדם אזי יהיה קל לנהל רישום גם לצרכים של 

 

ניהול משימות ופרוייקטים בצורה קלה

כשמשתמשים במערכת שמופעלת בקלות ע"י עובדים בעסק ניתן להימנע מבעיות שגיאות וטעויות שברוב המקרים עלולות לעלות לא מעט

התשובה של מערכת מיחשוב לניהול פרוייקטים היא חיסכון!

 


מאמרים מומלצים

האם מערכת ERP מתאימה לעסק שלך?

איזו מערכת הכי מתאימה לעסק שלי?   העסק מתנהל בצורה חלקה כאשר מחלקות הייצור, השיווק,

לאיזה עסק מתאימה מערכת CRM?

שוקלים להוסיף מערכת CRM לעסק? מערכות אלה מתאימות לכל עסק המעניק שירותים או מוכר מוצרים,

חשיבות מערכת CRM

מדי יום אתם מדברים עם לקוחות פוטנציאליים שחלקם הופכים ללקוחות משלמים. לאחר מכן, הם רוכשים

השאירו פרטים

תנו לנו לייצר לכם מערכת מנצחת