שירותי אוטומציה של שירותים מקצועיים (PSA) מציעה חלופה למערך של ניהול פרויקטים נפרד, מעקב אחר זמן, חשבוניות, תכנון משאבים, בינה עסקית וכלי שיתוף פעולה המשמשים צוותי פרויקטים רבים. מדריך זה מספק לך קצה חוט לתוכנת PSA ומציע קווים מנחים המסייעים לארגונים השוקלים פתרון תוכנה משולב לניהול מסירת פרויקטים.
מהי תוכנת ERP (Professional Services Automation) PSA ?
יישומי PSA מסייעים לספקי שירותים מקצועיים לנהל את קשרי הלקוחות לאורך מחזור החיים של הפרויקט. הפרויקט מתחיל כאשר נוצרת הזדמנות מכירה (ליד) , העסקה סגורה, ומשאבים מוקצים כדי לספק את העבודה. המחזור מתקרב לסיומו כאשר החשבוניות מונפקות וכסף נאסף.
תוכנת PSA קובעת תהליך עקבי לתכנון, ניהול ומדידה של הביצועים של כל פרויקט לאורך מחזור החיים שלו. על ידי ריכוז תהליכים עסקיים ונתונים, השירותים יכולים להיות מועברים באופן צפוי יותר, ותהליכים ידניים חוזרים ונשנים על עצמם או אוטומטיים. זה מקביל לתכנון משאבים ארגוניים (ERP), ו- PSA מכונה לפעמים ERP עבור ארגוני שירותים.
יכולות PSA נפוצות כוללות את האפשרויות הבאות:
מי נהנה מהיתרונות תוכנה של שירותי אוטומציה מקצועית (PSA)?
ארגונים המספקים שעות עבודה ומחייבים בגינן ייהנו לרוב מתוכנות ה- PSA. על ידי ריכוז נתוני מסירת הפרויקט, פתרונות ה- PSA יכולים לספק חשיפה לערכי ביצועים כגון הכנסה, עלות, ניצול ושולי רווח. מכיוון שהכסף המעורב בהספקת השירותים המקצועיים גדל עם ההיקף, היתרונות הכלכליים של סולם פתרונות PSA מיושם היטב עם תלוי בגודל החברה.
תוכנת PSA פותחה במקור עבור מגזר השירותים המקצועיים, הכולל יועצים, עורכי דין, צוותי שירות מקצועיים ועוד. התוכנה חווה אימוץ רחב על פני מספר תעשיות מבוססות הפרויקט, כגון אלה:
מה הם היתרונות של PSAs?
בעוד היתרונות של פתרון PSA ספציפי תלוי ביכולותיו (וכיצד מיושמים ומוטמעים בארגון ), היתרון המרכזי של תוכנת PSA מאפשר לאנשים שאחראים על הביצועים העסקיים לנהל ולמדוד את אספקת השירותים בקנה מידה גדול. תכונות הדיווח מאפשרות למנהלי חשבונות ומנהלי משאבים לזהות מגמות ולהקצות צוותים לפי דרישה. מנהלים יכולים לראות היכן העסק הוא ביצועים טובים והיכן יש הזדמנויות לשפר אזורים מסוימים.
אפליקציות PSA יעילות מסייעות לארגונים לעשות שלושה דברים:
כלי PSA יכולים גם לסייע לארגונים לקבל שליטה על הפרויקט שלהם, פיננסיים, ציר הזמן, נתונים המשאבים. ארגונים בדרך כלל בוחרים לאמץ ו / או לשדרג את כלי ה- PSA שלהם כאשר הם צריכים להגדיל את מספר העובדים, כאשר הביקוש שלהם עולה, כאשר טווח השירותים שלהם צריך לגדול כדי לענות על צרכי הלקוח, כאשר הם להרחיב את השוק שלהם מבחינה גיאוגרפית, או כאשר פרויקטים, מועדים ו צירי זמן הופכים רבים יותר וקשה לנהל באמצעות תהליכים ידניים. כלי PSA גדול שומר על הוגים מובילים מתוך גיליונות אלקטרוניים ועסוק יותר בנתונים ברמה גבוהה, כדי לקבל החלטות שמניבות רווחיות גבוהה יותר.
מה הם החסרונות של שירותי אוטומציה אוטומציה (PSA) תוכנה?
תוכנת PSA ניתן לרכוש באופן מסחרי כמוצר המדף (COTS) או תפור למידות הארגון . שניהם דורשים יישום, reengineering תהליך עסקי, והכשרה המשתמש, כל אילו גורמות עלויות בזמן הצוות או תקציבים. פתרונות COTS עשויים להיות בעלי אינטגרציה מוגבלת להתאמה אישית; ארגונים המעוניינים לרכוש תוכנות PSA חייבים לבחור אפשרות המתאימה לרוב של צרכי התכונות שלהם, משתלבת עם המערכות שהם כבר משתמשים בהם, או מציעה API כדי לבנות אינטגרציה משלהם. פתרונות התפורים למידות הלקוח מגיעים עם המגבלות שלהם, כולל תחזוקה יקר, שדרוגים, ואת עלויות הבניה אינטגרציה. פתרונות Homegrown הם אידיאליים עבור ארגונים שיש להם צורך גדול לפונקציונאליות מותאמת אישית בשילוב עם מומחיות פנימית משמעותית ומשאבים כספיים כדי לקיים יישום תוכנה מותאמת אישית ללא הגבלת זמן.
חולשות של כלי PSA *
פתרונות ה- PSA תוכננו בראש ובראשונה עם תכנון וניהול מלמעלה למטה, והמציאות היא שרוב העובדים שאינם מנהלים בארגון שירותים ניגשים אליו רק כדי להיכנס לזמן ולהוצאות על בסיס שבועי או לא שכיח. כ -70% מהעבודה בפועל המתרחשת בעסקי שירותים – ניהול פרויקטים, ניהול משימות, תקשורת, שיתוף פעולה קבוצתי, ועבודה מול לקוחות וקבלני משנה – מתרחש מחוץ לפתרון ה- PSA.
החולשה המשמעותית ביותר עם כלי ה- PSA היא שהם לא מאפשרים שיתוף פעולה הנדרש היום. שיתוף פעולה הוא המפתח בין צוותים, ושיתוף הפעולה של הלקוח הוא אפילו יותר חשוב בשירותים.
כדי למלא חלק מהפערים ולסייע בפעולות היומיומיות, העובדים שילבו כלי פרודוקטיביות נוספים, המכונים לעתים קרובות תוכנת ניהול עבודה שיתופית.
כלים לניהול עבודה משותפת (CWM) מאפשרים לעובדים לגשר בין ניהול משימות ושיתוף פעולה. כיום, סביבת עבודה שיתופית מאפשרת לעובדים לתקשר בין ממגורות, גבולות ומשרדים. עכשיו, חברות משתמשות הן PSA, כמו גם כלים CWM, ולהמשיך ערימת על יותר ויותר יישומים לתשתית הטכנולוגיה אחד בכל פעם. כיום, העובד הממוצע משתמש ב 5-8 פתרונות נישה נוספים התומכים בתחומים העיקריים של צרכי תקשורת ושיתוף פעולה ברחבי העסק. ללא אימוץ הבקשות הללו, פעולות השירותים היו נעצרות.
בחירת תוכנה לשירותי אוטומציה מקצועית (PSA)
יישומי PSA בדרך כלל מפרסמים יכולות דומות (למשל, חשבונאות, תכנון משאבים, שיתוף פעולה בפרויקט), אך משתנים במידה רבה בעומק יכולות אלה. ממשקי משתמש גם הם שונים באופן משמעותי, אשר יש השלכות על אימוץ המשתמש המורל צוות.
לכל הפחות, המערכת צריכה:
כדי לבחור את פתרון ה- PSA המתאים לצוות שלך, התחל על ידי זיהוי היעדים והצרכים של הארגון שלך. נסה לציין את הדרישות שלך במונחים של יעדים עסקיים (לדוגמה, "הארגון ישתמש ב PSA זה כדי לראות מי מבלה זמן על פרויקטים") ולא על תכונות מרשם יתר על המידה (למשל, "הארגון רוצה כפתור שיוצר PDF של היום ערכי זמן "). לאחר מכן, לתעדף את הדרישות שלך לתוך חובה שיהיו ברשותך נחמד ל-יש לך. סביר להניח שאתה צריך לעשות חילופי בין יישומים שונים המציעים יכולות שונות. זכור לשקול דרישות איכותיות כגון חוויית משתמש, שכן הדבר ישפיע על הצלחת יישום התוכנה שלך.
חשבו על מערכת תוכנה אחת מרכזית שמתחזקת את הרשומות בצורה מרכזית ופעם אחת
הזדמנות המערכות הגדולה ביותר עבור ארגוני השירותים היא לבנות את הטכנולוגיה שלהם סביב מקור אחד מרכזי של נתונים . ארגונים רואים חשיפה טובה יותר, יכולת חיזוי וזריזות על ידי גישור בין תכנון ליבה, ביצוע, פרוייקט חשבונאות ומערכות ניתוח בסביבת הפעלה אחת. תשתית זו הופכת לליבת הארגון ויכולה לשפר תהליכים על ידי אריזה של שיטות עבודה מומלצות למסגרות, הנחיות, ניתוח ותובנות הנדרשות כדי לפעול בהצלחה בסביבת השירותים המהירה של ימינו.
מערכת הפעלה תפעולית מאפשרת את הפונקציונליות הבאה:
ביצוע הערכה סופית לקראת בחירת הפתרון הרצוי לאירגון שלכם ל ERP PSA
ברגע שיש בידך ( RFP/RFI ) רשימת טיוטה של דרישות, אתה יכול להתחיל להעריך ספקי תוכנה. אתרי השוואה תוכנה כמו GetApp ו Capterraprovide רשימות של יישומים וסקירות מובילות שבו הלקוחות הנוכחי לתאר את החוויות שלהם.
לאחר שפיתחת רשימה של ספקים לבחירה, תזמן הדגמות אישיות כדי לראות כיצד היישומים לבצע. לאחר כל הדגמה, שאל את עצמך (או את הצוות שלך) שאלות הערכה הליבה. הנה כמה שיעזרו לך להתחיל את התהליך :
ראה מדוע מקצועני winIT בוחרים ב Manavate כפתרון PSA מועדף בענן ?
Manavate מציעה מגוון רחב של תוכניות לשירותי הספקת שירותים, כולל תוכניות מניהול פרויקטים בסיסיים לפס"א מתקדם. אם אתה מוכן ללמוד עוד, קבע מועד לשיחה עם נציג winIT כדי לדון בדרישות שלך ולהגדיר אותן עם גרסת ניסיון ללא תשלום. אנחנו זמינים גם כדי לענות על שאלות 24/7 .והואיל וכיום מדובר על ארגונים שנותנים שירותים מקצועיים כמפוזרים גיאוגרפית על פני ארצות (ולעיתים יבשות שונות ) פתרון ERP PSA על גבי ענן בשיטת SaaS נראה כפתרון אופטימלי.
Manavate היא הדרך הפשוטה להניע תוצאות טובות יותר ולהשיג הילה של אמון עם הלקוחות שלנו. זה הפך לחלוטין את העסק שלנו. אנחנו זריזים יותר, שיתופים, וברי השגה מבחינה כלכלית מתמיד
תוכנות נוספות שיכולות לעניין אותך : מערכת erp , תוכנה להנהלת חשבונות , תוכנה לניהול מלאי
קידום אתרים | בניית אתרים
כל הזכויות שמורות © 2024
Automated page speed optimizations for fast site performance