8 הדברים שאנשים שונאים באינטראקציה מול במערכות המידע הארגוניות

8 הדברים שאנשים שונאים באינטראקציה מול במערכות המידע הארגוניות
  1. מערכות המידע מגבילות את הסמכויות של המנהלים בארגון . אתה כמנהל אחראי על 10% מהכנסות הארגון אבל לא יכול להורות על פרויקט של 10,000$ אם נדרשת מעורבות של מחלקת מערכות המידע. יתרה מזאת התהליכים הבירוקרטיים והניהוליים של מחלקת מערכות המידע מתחרות בקוד המיסוי במורכבות שלהם ומעכבים במקום להוות זרז לחדשנות ושינוי.
  2. אנשי מחלקת מערכות המידע חסרים את ההשגחה של המבוגר האחראי , המנמ"ר לרוב מרשים אבל לגמרי עמוס ולא זמין . אז האדם הבא בתור אליו פונים הוא "מנהל יחסי הציבור" של מערכות המידע אשר נמצא מספר דרגות בסולם האבולוציוני וחסר את רוחב הניסיון ועומק הניסיון הנדרש ליועץ מערכות מידע בכיר בומקומו אתה מגיע למטמיע מערכות מידע מדרג זוטר.
  3. אנשי מערכות המידע הם סחטנים של כסף. מתי בפעם האחרונה לא היה איזה מצב חירום בתחום מערכות המידע (ראה: באג שנת 200, SOX , HIPPA , Big Data ) אשר דורש השקעה של מיליונים ? חברו זאת לחוסר השקיפות לאיך שאנשי מערכות המידע מבזבזים כסף לא פרויקטאלי וזה גורם לך רצון להפוך לספק כדי להתחלק בשלל של המזומנים.
  4. פרויקטים של מערכות מידע כדוגמת ERP לעולם לא מסתיימים . פרויקטים בתהליך הם תמיד ב 90% לקראת סיום . פרוייקטים אשר "הסתיימו" לא הגיעו להסכמה פונקציונאליות והצוות שהבטיח להביאם לגמר חסר פונקציונאליות עתידית שאיכשהו תמיד חסרה בזמן ביצוע הפרויקטים.כלומר בעיה רצינית בנושא הטמעת מערכות ERP .
  5. מחלקת התמיכה תמיד חסרת אונים . כאשר מופיעות תקלות אתה הופך לקבצן טכנולוגי המחזר על הדלתות ומתחנן זמן שהמומחים הפונקציונאליים מגינים בחירוף נפש על התקינות של החלק שלהם במבנה החצר הביזאנטית.
  6. מחלקת מאפשרת למיקור החוץ ריצת אמוק , הרעיון דל מיקור חוץ כמובן שלא היה של מחלקת מערכות המידע אבל זה קל ונוח להאשים אותם כאשר ספק השירות החיצוני מספק פיתרונות שחסרים את ההבנה הבסיסית ביותר של צרכי העסק שלך זה כמו ללמד אלגברה לינארית לבן ארבע. לעיתים מעמיסים את הטמעת מערכות המידע כולה על מיקור חוץ.
  7. מחלקת מערכות המידע מלאה בגיקים שעבר זמנם . זה לא טוב א אתה למד על רשתות חברתיות מבן ה 12 אצלך בבית בזמן שאנשי מערכות המידע נאבקים במייל או בטוויטר ווטצאפ וטכנולוגיות ענן ו Saas . טאש כאשר אתה מקיים סיעור מוחות איתם בנושא הקשור למערכות המידע את מקבל תגובות מתנשאות כמו הורים שמסתכלים על ילדים המשחקים בתחפושות .
  8. לאנשי מערכות המידע אף פעם אין חדשות טובות. לא משנה כמה כסף תומיא ותבזבז על מערכות המידע אין לך שום סיבה לחגוג ומעט סיבות להביט קדימה בתקווה כי ההבטחה הטכנולוגית תמיד נמצאת מחוץ להישג ידך במיוחד אם אתה עוסק בהטמעת מערכות מידע חדשות

אולי יעניין אותך גם: קומקס, senzey, תוכנה לניהול מלאי, wisesense


מאמרים מומלצים

האם מערכת ERP מתאימה לעסק שלך?

איזו מערכת הכי מתאימה לעסק שלי?   העסק מתנהל בצורה חלקה כאשר מחלקות הייצור, השיווק,

לאיזה עסק מתאימה מערכת CRM?

שוקלים להוסיף מערכת CRM לעסק? מערכות אלה מתאימות לכל עסק המעניק שירותים או מוכר מוצרים,

חשיבות מערכת CRM

מדי יום אתם מדברים עם לקוחות פוטנציאליים שחלקם הופכים ללקוחות משלמים. לאחר מכן, הם רוכשים

השאירו פרטים

תנו לנו לייצר לכם מערכת מנצחת