מערכות ERP ו- CRM בענן, מותאמות לעסק

קחו שליטה מלאה על העסק שלכם, בצורה הנוחה והמתקדמת ביותר בעולם! מערכת ERP, ו – CRM המותאמת עבור העסק שלכם, פתרונות מחשוב ו- IT מלאים לענק הקמעונות והסיטונאות

ERP logo

מערכת ERP בענן

מערכת לניהול המשאבים בארגון בענן, נהל את המידע של המלאי, הנהלת החשבונות והלקוחות

crm logo

מערכת CRM בענן

מערכת לניהול לקוחות בענן, מערכת המאפשרת שליטה 360 על הלקוחות בארגון

cpm logo

מערכת CPM בענן

מערכת לניהול תקציב ובקרה תקציבית בענן, הדרך הנכונה והיעילה ביותר לניהול תקציבים ובקרה תקציבית מנצחת

bpm logo

מערכת BPM בענן

ניהול תהליכים עסקיים בענן, סינרגיה מושלמת לניהול תהליכים עסקיים וניהול אירועים

bi on cloud

מערכת BI בענן

ניתוח מידע עסקי בענן, התנהלו במקום אחד שידע למשוך ממקורות מרובים נתונים שונים

rfid logo

מערכת RFID בענן

פתרון מושלם לקמעונאות, סיטונאות, הפצה וייצור, למעקב וניהול נכון של כל שרשרת האספקה

מערכת ERP בענן

מערכת ERP, או בשמה העברי מערכת לתכנון משאבי הארגון, הינה מערכת מודולרית לניהול הארגון אשר מכילה בתוכה את כל האלמנטים והתוכנות הדרושות לניהול עסק, ברמת קבלת החלטות וקבלת מידע. תוכנות שבעבר היו פעלו בנפרד פועלות בסביבת עובדה אחידה ומעניקות למנהל את הכוח הדרוש כדי להצליח, פעולות כגון

  1. כח אדם – יכולות הוספה ומעקב של עובדים ונתוניהם.
  2. מלאי ומחסן- שליטה ובקרה על הוספת והחסרת מוצרים בזמן אמת
  3. ניהול תפעול הייצור – ייצור תחזיות, שליטה על רצפת הייצור ושאר פקודות
  4. ניהול מכירות – בקרה וניתוח של לידים ומעקב אחר מסע הלקוח.
  5. ניהול רכש – שליטה והתממשקות מול ספקים, הזמנות רכש, יצירת תהליכים אוטומטים
  6. פיננסי- ניהול תקציבים, צפייה והפקת דוחות מתקדמים.

התפיסה של מערכת ERP הינה איחוד מערכות ותהליכים ליצירת תהליכים ובקרות חוצי ארגון. רק בעזרת מערכת ERP ניתן להשיג תמונת מצב רוחבית איכותית ואמינה לצורך שיפור העסק והשליטה בו.

 

בעבר נהוג היה לחשוב שמערכות ERP מתאימות לארגונים גדולים בלבד, אך עם הזמן מספר המערכות המעורבות בארגונים קטנים עלו , זאת ובנוסף לשיפורים הטכנולוגים ולהפיכת התהליכים התוך ארגונים לדיגיטלים הפכו את מערכות ה ERP להכרח גם בקרב ארגונים קטנים ובינוניים.

97%

שיפור בתפקוד העסק

100%

שליטה בעסק

img1-right-bottom-img.png

תכונות מערכת ERP

יכולת אוטומטיזציה של תהליכים, דוחות, התראות, הזמנות ועוד.
מסוגל להתחבר לכל אתר וחשבונות GMAIL

• מערכת ניהול לקוחות מתקדמת למעקב וניהול קשרי לקוחות. • ניהול משפך שיווק מליד ללקוח • תיוק מסמכים ללקוח, היסטורית התקשרות ועוד

• טכנולוגיית ענן מאפשרת גישה בכל זמן ומכל מקום למערכת
• תמונת מצב אמת מאפשרת קבלת החלטות אפקטיבית
• ייעול העבודה, פישוט תהליכים ושיפור התקשורת בארגון

• קביעת סדרי עדיפויות לעובדים
• שיפור עמידה בלוח זמנים, בתקציב, בדרישות
• עמידה ביעדים מותאמים אישית לעסק שלך

• הפקת דוחות כספיים, דוחות רווח/הפסד ותזרים
• הפקת חשבוניות וקבלות חתומות דיגיטלית מוכרות לצורכי מס
• דיווח נתונים בזמן אמת בנושאי מכירות, מבצעים, מלאי, ספקים

• שליטה על מלאי מינימום עם מערכת התראות והזמנות רכש חכמה
• התחברות לקופה רושמת
• ניהול עץ מוצר ומחירונים במקום אחד

מערכת CRM בענן

מערכת CRM מותאמת עבור העסק שלכם

לרוב עסקים קטנים ובינוניים יהיו בעלי אתגרים דומים כמו לארגונים גדולים. להלן מספר נקודות למחשבה כאשר בוחרים מערכת CRM ( מערכת לניהול לקוחות ) לעסק קטן ובינוני .ארגונים רבים חורצים את דינם לחיים או למוות בעזרת בחירת מערכת CRM המתאימה לצרכי העסק שלהם.

icon4.png

שליטה על נתוני לקוחות וספקים

icon5.png

מדידה מדוייקת של הוצאות והכנסות העסק

icon6.png

הפקת מסמכים דיגיטליים

winit - מובילה ביישום והטמעה של מערכות
ERP | CRM לארגונים ועסקים בינוניים

בתחום ה SAP, בדומה לתחומי מערכות המידע האחרים, אנו מעסיקים את הידע המעמיק שלנו בכלי ה SAP ומערכות המידע כדי לתת פתרונות עדכניים ללקוח. הגישה המקצוענית בשילוב ההחזר על ההוצאה (ROI) מספקים שביעות רצון גבוהה אצל לקוחותינו, ומשיגים פתרונות אסטרטגיים ארוכי טווח שנגזרים מהאסטרטגיה שמתווה הארגון ,דבר שמסייע לו בהגשמת האסטרטגיה ועמידה ביעדיו. 

 

WinIT מאמינה בשותפויות אמת עם לקוחותיה, אנו יוצרים עבורם מצבים של win-win , וכך אנו מגשימים חזון זה. אנו ב WinIT מאמינים שאת הצלחת הפרויקטים במערכות המידע, ניתן וחייבים למדוד על ידי מדדים שיוגדרו מראש בשיתוף הלקוח; מדדים אילו ימדדו לפני ,תוך כדי ובסיום הפרויקט. אנו מאמינים בהחזר על הוצאה ( ROI) עבורנו ועבור הלקוחות שלנו. 

 

חברת WinIT מספקת גם מקצוענים מוכשרים להטמעת מערכות המידע של הלקוח, ולכלים אותם היא מייצגת.

winit מורכבת מצוות אנשי מקצוע רב שנים, המתאימים בצורה אובייקטיבית ללקוח מערכת ERP המתאימה ביותר לניהול העסק. אם אתם בעלי עסק ומעוניינים לנהל את העסק שלכם באחד מהתחומים הבאים: הסיטונאות, קמעונאות, אופנה ובגדים, טיפוח ובשמים, צעצועים ותחביבים, יקב וחנויות יין, קנאביס וכו', אנו נסייע לכם לנהל את העסק שלכם בצורה מסודרת, להקל על עבודתם ולקצור רווחים. אנו ממליצים לפנות אל החברה שלנו ולקבל שירות מקצועי ואמין.

מדוע כדאי לעבוד עם WINIT – מערכות ERP ו- CRM בענן?
אנו מבצעים הטמעות של מוצרי ענן משנת 2009 ורואים לפנינו לא את המוצרים, אלא את הלקוחות שלנו כראשונים במעלה. מטרתנו היא ייעול והקלת תהליכי העבודה על העובדים – אנו רוצים לשקף את תהליכי הליבה בצורה נאמנה ככל האפשר, ובה בעת לפשט ולייעל אותם תוך התחשבות בתקציב הלקוח. מטרתנו היא שכל עסק יצליח להגיע להחזר השקעה (ROI) מהר ככל הניתן. להזמנת פגישת ייעוץ ראשונית חינם 077-2024848

לקוחות מספרים עלינו

נגן וידאו

התאמות אישיות ופיתוח לפי דרישה

winit מאפשרת ללקוחותיה גמישות רבה במרחב הניהולי של המערכות, עד כדי התאמה מלאה לצרכי העסק, מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים הנדרשים להתאמת מערכת crm או erp לעסק שלכם

שאלות ותשובות נפוצות

אנחנו נתקלים בהמון שאלות, ולכן חשבנו לנסות לענות לכם מראש על כמה שאלות נפוצות.

מערכות בענן אינן זקוקות לגיבוי הן זמינות ללקוח 24/7 על כל פלטפורמה: מחשב נייח, אפליקציה, בטלפון מסופונים.. יתרה מזאת במערכות הענן שלנו ישנה אפשרות בקלות לטעון ולהוריד הכל לקבצי אקסל כך השלקוח אינו הופך ל"שבוי" של המערכת.

בכל המערכות שלנו הלקוח נהנה מתמיכה של התמיכה המרכזית של התוכנה, בהתאם ל SLA שלהם, ובנוסף נהנה מתמיכת הצוות שלנו בהתאם ל SLA של חוזה השירות שנחתם מולנו בכל מקום בעולם – כי זה ענן.

זאת שאלה השניה במורכבותה לשאלת כמה זה עולה – משך הפרויקט תלוי במורכבות היישום, כמות המשתמשים , הפיזור הגיאוגרפי שלהם ועוד.
יישום נטסוויט רגיל אמור לקחת כשלושה וחצי חודשים, במערכות אחרות ופשוטות יותר היישום יכול בקלות לקחת פחות זמן, וכבר היו מקרים שהעלנו לקוחות לאוויר תוך שבועיים.

התשובה היא כן – אנחנו לא מייצגים מערכת אחת אלא מגוון מערכות עם מגוון של התאמות, למגוון של ענפים וגודל תקציב – אימרו לנו את הצרכים והתקציב שלכם ונתאים לכם מערכת.

שאלה מורכבת. הכל מותנה בסוג המערכת, בכמות הממשקים קוקנקטורים שנדרשים, במספר צנורות השיווק הדיגיטאליים שמשמשים את האירגון, האם יש לו או אין לו Call center.. תלוי בכמות המשתמשים, בכמות התכונות (פיצ'רים) המיוחדות הנדרשות לארגון.

שאלה הכי מורכבת, שתלויה בסוג המערכת שנבחרה ובתהליכים המורכבים שהמערכת צריכה לתת להם מענה, כגון קופות (POS), מסופונים ו/או טאבלטים של אנשי מחסן וסוכני מכירות, האם מנהלים מספרים סיריאליים או מספרי אצוות, עד כמה מורכבים התהליכים הלוגיסטיים ועוד ועוד..
בכל מקרה הענן מוזיל את עלויות הרישוי כי משלמים לפי שימוש חודשי ולא קונים רישיונות לנצח, וכן אין עלויות של שרתים ואיחסון ורשתות כך שה TCO (T- Total cost ownership ) יוצא הרבה יותר זול. אין עדכון גרסאות ואנשי System וגם ה ROI על פרוקיטי מחשוב כאלו הם הרבה יותר מהירים כי הם משמעותית קצרים יותר.

ERP

לקוחות מספרים

כמו כולם, לפני שאתם פונים לחברה מומלץ לשמוע ביקורות, אז לפניכם מספר דברים שלקוחותינו מספרים עלינו

השותפים שלנו

WInit ידועה בתחומה, ולכן השותפים שלנו הם מהמובילים והטובים בשוק.

השאירו פרטים

תנו לנו לייצר לכם מערכת מנצחת