מה היא תוכנה לניהול ביצועים ארגוניים – CPM והענן

מה היא תוכנה לניהול ביצועים ארגוניים – CPM והענן

(CPM) – ניהול ביצועים ארגוניים (CPM) הוא תחום הבינה העסקית (BI) המעורב עם ניטור וניהול ביצועי הארגון, על פי מדדי ביצוע עיקריים (KPI) כגון הכנסות, תשואה להשקעה (ROI), תקורה, ואת עלויות התפעול. CPM ידועה גם כניהול ביצועים עסקיים (BPM) או בניהול ביצועים ארגוניים (EPM).

בשימוש היסטורי במחלקות כספים, תוכנות CPM מתוכנן כעת להיות בשימוש הארגון כולו, לעתים קרובות כמו השלמה למערכות המודיעין העסקי. תוכנת CPM כוללת חיזוי, תקצוב ותכנון פונקציות, וכן כרטיסי ניקוד גרפיים ומרכזי שליטה להצגת מידע ארגוני ולשימוש בו. ממשק CPM מציג בדרך כלל נתונים לגבי מדדי ביצוע מרכזיים, כך שעובדים יכולים לעקוב אחר ביצועים אישיים ופרויקטים ביחס למטרות ואסטרטגיות ארגוניות. חברות מסוימות משתמשות במתודולוגיות ניהול מבוססות עם מערכות CPM שלהן, כגון כרטיס ניקוד מאוזן או Six Sigma.

קלאוד "מבוסס" תוכנה כשירות "(SaaS) איך זה מרגיש ?

  • קונים פוטנציאליים לעיתים קרובות לא צריכים ליצור קשר איתו או עם המשרד שלו, הם פשוט להירשם ולהתחיל להשתמש בו (רכישת תוכנה פשוטה, אין התקנה, אין מחשב לרכוש, להגדיר, לנהל ולתחזק)
  • הצורך מופחת באופן דרמטי של מעורבות IT ביישום, הוא מונע לחלוטין המשתמש
  • עלות נמוכה יותר של זמינות ותחזוקה בגלל כל הפריטים המפורטים לעיל 1)

ממשק ידידותי למשתמש ומוכר של דפדפן האינטרנט <וגישה ממכשירים ניידים

  • הדרכה זמין באינטרנט, לעתים רחוקות מישהו מתקשר. אין צורך לאף אחד לנסוע ואת המשתמשים יכולים לקבל את האימון ברגע שהם צריכים את זה.
  • לקוחות אלה שרוצים יותר משתמשים ויש להם נתונים נוספים פשוט משלמים יותר. אין צורך לעבור את הרכישה כדי לקנות יותר רישיונות, אין עוד מחשבים לקנות … ראה 1)
  • אבטחת מידע בעל ערך

עדכונים ועדכונים חדשים זמינים מיידית לכל המשתמשים ולכל הלקוחות בו-זמנית

איך זה משפיע על תוכנת ניהול ביצועי החברה (CPM)?

כלי ה CPM מתפתח כמרכיב חשוב  ומרכזי של ערך תאגידי באמצעות אוטומציה של פעילויות עתירות אנשים בעבר, כגון סגירה פיננסית, תקצוב, ניהול מזומנים, דיווחי ניהול המתחרים בנתונים לא-פיננסיים המובילים לתכנון וניתוח משולבים. כל זה מוביל ליצירת בזמן אמת "גרסה אחת של האמת" עבור כל אחד הן בתוך הארגון ומחוץ לו שיש להם מידע הצרכים.

היתרונות של פתרונות SaaS מבוססי ענן המבוססים על ענן SaaS מתבררים כאשר אתה חושב על היתרונות 1) – 8) המפורטים לעיל. אבטחה היא להוכיח להיות טוב יותר בענן מאשר על מתקנים בבית, מה שהופך את סמנכ"ל הכספים של הרבה יותר מעוניין מאשר אי פעם בעבר. כמובן שעושים זאת בעלות כוללת נמוכה יותר מגדילה את העניין.

יעילות פיננסית ענקית פונקציה מושגת באמצעות כל באינטרנט כל אוטומציה זמן של דוחות פיננסיים וניהול חודשיים והפצה שלהם עם לוחות המחוונים זמין על פלטפורמות ניידים. כך מקבלי ההחלטות מקבלים מידע על מידע קפדני על ניהול הביצועים מוקדם יותר ועם אמינות גדולה יותר ומבחינת בדיעבד יותר מבעבר.

כמו כן, מקבלי ההחלטות זקוקים ויכולים לקבל גישה דרך הענן לתובנה מיידית לגבי שונות תפעולית קריטית. זה הופך להיות ערך פוטנציאלי עצום בעולם של היום של שינוי מתמיד, תנודתיות וסיכון, הפצה רציפה של אינדיקטורים תפעוליים ופיננסיים בזמן אמת (הזמנות לפי שעה, הכנסות לפי לקוחות, אזור, שירות או כמויות מוצרים יחד עם נתונים איכותיים) על ידי הבטחת שהם יכולים להעריך שינויים ולנסח תגובות חלופיות ולעשות את האפשרויות הטובות ביותר.

מדרגיות היא יתרון משמעותי עבור משתמשי CPM, שכן היא מספקת עבור משתמשים מרובים לבנות מודלים סימולציה של שנים רבות, גרסאות שונות של תוכניות, תקציבים, תחזיות ומה אם ניתוח. מעניין יותר, עם היכולת לגלגל נתונים מסיבית נתונים כגון הכנסות ועלות מפורטת ורווחיות על ידי המוצר, הלקוח, ערוץ מפיץ ואז לבצע ניתוחי רגישות רבים על ידי שינוי ההנחות כגון הנחות מחיר הלקוח / נפח ותנודות מחיר הסחורות. עם כוח כזה בידי אנליסטים פיננסיים, מקבלי ההחלטות יש גישה ראיית הנולד על התוצאות הפוטנציאליות לבחירות יחסית למגוון של חלופות שונות.

הזדמנות עבור צוות הפונקציות האוצר, תכנון פיננסי צוות ניתוח, בקרי סמנכ"ל הכספים של להיות קונים קריטיים של ידע משולב כדי להודיע ​​החלטות לנהוג ערך הארגון הוא גדל באופן מאסיבי עם השימוש של CPM ואף יותר כאשר הוא שוכנו ענן


מאמרים מומלצים

האם מערכת ERP מתאימה לעסק שלך?

איזו מערכת הכי מתאימה לעסק שלי?   העסק מתנהל בצורה חלקה כאשר מחלקות הייצור, השיווק,

לאיזה עסק מתאימה מערכת CRM?

שוקלים להוסיף מערכת CRM לעסק? מערכות אלה מתאימות לכל עסק המעניק שירותים או מוכר מוצרים,

חשיבות מערכת CRM

מדי יום אתם מדברים עם לקוחות פוטנציאליים שחלקם הופכים ללקוחות משלמים. לאחר מכן, הם רוכשים

השאירו פרטים

תנו לנו לייצר לכם מערכת מנצחת